Justin vill gifta sig när han är 25 år





Justin har alltid sagt att han vill gifta sig ung! Tror du han kommer att gifta sig med Selena Gomez?

Trots att han är en av de mest framgångsrika tonåringarnarna i världen, allt Justin Bieber verkligen vill ha en egen familj! Den 17-årige rockstjärnan öppnade nyligen upp i två olika intervjuer och avslöjade några överraskande nyheter - han är redo att binda sigoch bosätta sig förr än senare!

När han tillfrågades av WWD var han ser sig själv under de kommande åren, räknade Justin enligt uppgifterna på fingrarna innan han svarade med detta:

"Ja, 25 eller 26, vill jag se mig själv gift eller börja leta efter en familj. Jag vill vara en ung pappa. Jag vill kunna ha gjort vad jag ville göra - att bli framgångsrika, att göra en film eller vad som helst. Men om tiden är rätt, vill jag definitivt att vara gift 25. "

Han tillade snabbt: "En sak - jag är inte ute efter att gifta mig nu."

Justins mamma, Pattie, var bara 18 år gammal när hon blev gravid med sin son, så det är inte förvånande att Justin vill bli en ung pappa - vi bara undrar om han hoppas det kommer att hända med hans flickvän, Selena Gomez, som han säger att han inte kommer att leva med tills "efter äktenskapet."

"Jag vet inte. Det känns som om det händer, händer det ", sade han till Life & Style på Dolce & Gabbana Fashions Night Out event i New York 8 september. "Just nu är jag bara fokuserad på min musik, och jag känner att det går ganska bra. Jag tror definitivt i äktenskap - men inte inom en snar framtid. "

Tror du att Justin är orealistiskt att vilja gifta sig 25, eller tror du det är en bra ålder?
Vem tror du att han ska gifta sig med?

-Hollywoodlife




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback